Etusivu » Turvallisuus » Turvallisuus syntyy teoista
Sponsoroitu

Sami Koivunen

kenttämyynnin varamyyntijohtaja, Verisure Oy

Vaaranpaikkojen kartoittaminen ja vahinkojen ennaltaehkäisy ovat paras tapa turvata ihmisiä ja omaisuutta.

– Turvallisuus ei saa olla asia, jota joutuu miettimään joka päivä, vaan asiat kannattaa hoitaa kerralla kuntoon. Yleisimpiä vahinkotyyppejä ovat erilaiset vuodot. Vesivuotovahinkoja voidaan ehkäistä testaamalla liitoksia ja kurkkaamalla välillä roskiskaappiin. Haastavimpia ovat pikkuhiljaa syntyvät vesivahingot, kertoo Verisure Oy:n kenttämyynnin varamyyntijohtaja Sami Koivunen.

– Kun tulisijat nuohotaan säännöllisesti, kynttilöitä ei jätetä palamaan valvomatta, ovien edessä ei ole poistumista vaikeuttavaa tavaraa, autotallissa säilytetyt kausivalot tarkastetaan ennen kuin ne kytketään verkkoon ja lomakuvat postataan vasta kun ollaan takaisin kotona, on jo tehty paljon. Onko perheen kanssa sovittu, miten hätätilanteessa toimitaan ja mihin kokoonnutaan? Myös palovaroittimia on usein liian vähän, ne eivät enää toimi ja niitä on asennettu väärään paikkaan, Koivunen jatkaa.

Verisure on Suomen suosituin hälytysjärjestelmä – Lue lisää >>

Älykkäät kodin turvaratkaisut

Verisure on Euroopan johtava kodinturva-alan yritys, jonka palveluja käyttää jo yli 300 000 suomalaista. Oma hälytyskeskus käsittelee yli 25 000 hälytystä kuukaudessa. Teknologisesti edistykselliset turvajärjestelmät ja älykkäät murto-, palo- ja vuotohälytysjärjestelmät parantavat kotien, vapaa-ajan asuntojen sekä yritysten turvallisuutta.

– Ihmiset haluavat helppokäyttöisiä ja kokonaisvaltaisia ratkaisuja, eivät pelkkää murto- tai palohälytintä. Tarjoamme maksuttoman kodinturvakartoituksen ja käymme perheen kanssa tarpeet läpi. Jokainen koti ja perhe on erilainen, Koivunen sanoo.

Verisure tuo markkinoille vuosittain uusia palveluita, kuten älypistorasioiden, älylukkojen ja ilmalämpöpumpun ohjaus mobiilisovelluksella. Verisure Guardianin SOS-painiketta voi käyttää myös kodin ulkopuolella.

– Emme myy pelkkiä hälyttimiä, taustalla on aina palvelu. Kun hälytyksen tullessa asiakkaaseen otetaan puheyhteys, saadaan oikeaa apua paikan päälle nopeasti, Koivunen summaa.

Oletko kiinnostunut hälytysjärjestelmän hankkimisesta? Laske tarjous nyt >>

Next article